piątek, 1 stycznia 2016

Mini book challenge 2016


Cześć wszystkim, jak się czujecie po nocy Sylwestrowej? Mam nadzieję, że dobrze :) Tak na wstępie chciałabym życzyć wam wszystkiego najlepszego na ten nowy rok :) A dzisiaj będzie króciutko, o MINI BOOK CHALLENGE które znalazłam na blogu Mozaika Literacka.






Z początkiem roku zawsze szukam sobie jakiegokolwiek challengu żeby nie tkwić przez cały rok w horrorach oraz kryminałach oraz  przeczytać coś nowego :) Znalazłam parę wyzwań które mają albo bardzo dużo pozycji albo bardzo mało. Bardzo lubię czytać lecz w poprzednim roku miałam na to mało czasu w związku z ukończeniem klasy maturalnej, wyjazdu do pracy oraz przeprowadzką do Wrocławia. Ten rok zapowiada się podobnie więc nie chciałam narzucać sobie 50 pozycji a i 5 byłoby dla mnie zbyt mało :P Znalazłam challenge idealny - 16 tytułów. Oto one:




Czuję, że niektóre będę czytać 2 tygodnie i nie będą to cegły po 800 stron ale na przykład książka Agaty Christie ponieważ nie przypadł mi do gustu jej styl pisania no i ten klasyczny romans - rzadko takowe czytam, prędzej przeczytam już literaturę erotyczną ale i z taką jestem na bakier :P

Mam jednak nadzieję, że wszystkie zadania będą wykonane bez żadnego jęczenia :P

Tutaj można dołączyć do wydarzenia na Facebooku.


Udostępnij

4 komentarze :

  1. Dasz radę, będę obserwować, jak Ci idzie :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Z wielką przyjemnością dołączyłam :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać:)
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.