środa, 28 grudnia 2016

CHIODO


Cześć! :) Mam dzisiaj dla was wpis o lakierach hybrydowych marki CHIODO. Nie wiem czy ktoś już z was o nich słyszał ale dla mnie istniały wcześniej tylko Semilac oraz Neonail. Jeżeli ktoś miał podobnie to zapraszam do dalszej części posta w celu zapoznania się z tą marką :)






Mam to szczęście, że mam dosłownie dwie minuty spacerkiem do hurtowni kosmetyczno-fryzjerskiej DCD SILHOUETTE we Wrocławiu. Asortyment bogaty, polecam :) Tak więc gdy byłam któregoś razu w celu kupienia konkretnego Semilaca, Pani, która mnie obsługiwała powiedziała, że nie mają tego lakieru i może zaproponować to samo ale z innej firmy. Wzięłam żeby wypróbować i nie zawiodłam się :) Lakiery są dobre i nie są wcale gorsze od Semilaców. Jedyne, co mnie denerwuje, to fakt, że TOP Effect staje się matowy po jakimś czasie. Nie wiem z czego to wynika. Podejrzewam, że to po prostu wada techniczna produktu. Przejdźmy więc do głębszej oceny tych lakierów :)


Najpierw zacznijmy od tego co obiecuje nam producent:

Ogólnie o lakierach:

"Lakiery hybrydowe CHIODO PRO to połączenie właściwości żelu UV i lakieru do paznokci dzięki czemu manicure utrzymuje się na paznokciach ponad trzy tygodnie."*

Więcej informacji:


"Najnowsza technologia produkcji oraz zastosowanie wysokiej pigmentacji sprawiają, że CHIODO PRO to produkt wyjątkowy, dla profesjonalistów.
ZALETY:
- bez rozcieńczaczy i rozpuszczalników;
- neutralny zapach;
- bez kwasów;
- wyprodukowane ściśle według europejskich zaleceń kosmetycznych;
- idealnie kryjące;
- łatwe w aplikacji;
- bardzo wysoko napigmentowane;
- trwałe (efekt utrzymujący się nawet ponad 21 dni!);
- piękne kolory, których liczba cały czas rośnie;
- łatwe do usunięcia specjalnym preparatem UV REMOVER SO QUICK SOLUTION."

Na stronie znajdziemy też dokładny opis tego jak nakładać oraz zdejmować lakier oraz czym to najlepiej robić.

Marka ma też certyfikat GMP, po polsku DPP, który mówi:


Zasady DPP zapewniają wysoką jakość i czystość materiałów użytych do produkcji danego wyrobu oraz pełną kontrolę nad pochodzeniem i jakością surowców. Stosowanie tych zasad podnosi poziom bezpieczeństwa produktów konsumenckich.

A teraz moja ocena:


Buteleczka:
+czarna - nie spotkałam się z innym kolorem buteleczki hybryd bo po prostu muszą takie być aby nie utwardziły się w buteleczce gdy stoją zbyt blisko lampy lub innego źródła światła
+matowa, ze złotym napisem - jak coś jest czarne i matowe a w dodatku jest jest tam złoty to od razu mi się bardziej podoba, nie zbiera się też na tym macie kurz (a przynajmniej tego nie widać :D)
+mała, poręczna - pojemność buteleczki to 6ml, jak dla mnie to dobra ilość lakieru hybrydowego aby go zużyć do końca przed datą ważności
+ładna, estetyczna - podobna do buteleczki Semilaca tylko tutaj mamy trochę więcej napisów na zakrętce

Porównanie zakrętek:





Sam lakier:
+w konsystencji identyczny jak wszystkie hybrydy
+krycie po dwóch, czasem jednej warstwie
+wszystkie lakiery można utwardzać w zwykłej lampie UV/LED, na stronie jest informacja aby utwardzać je w lampie LED 60-90 minut lecz i 30 czasem wystarcza :)
+trzymają się te podstawowe 2 tygodnie, pewnie nawet i dłużej gdybym nie miała mega odrostów po tym czasie :)

Ogólnie
+cena - jedna buteleczka to 27zł, myślę, że jest to cena odpowiednia dla tego produktu
+dostępność - mam je na wyciągnięcie nogi z mieszkania ale marka ma też stronę internetową na której można dokonać zakupu :)
+napisy na buteleczce po polsku :)
+marka ma róznego typu akcesoria, płyny, lampy do paznokci
-mega minus za brak składu gdziekolwiek - nie ma go ani na buteleczce ani na stronie
+duża gama kolorystyczna

  • Style - klasyczne nudziaki, trochę pasteli
  • Sweet Candy - róże, pastele oraz lakiery glitterowe
  • Riviera Coast - odcienie niebieksiego oraz zielonego
  • Chic - odcienie różowego oraz fioletu
  • Night&Day - klasyczne kolory, czarne, białe, szarości, brązy oraz fiolety
  • Sunrise - neonki idealne na okres letni
  • Red Color - odcienie czerwieni
  • Limited Edition - kolekcja limitowana która pewnie się co jakiś czas zmienia









A teraz troszkę o lampie tej firmy :)

Gdy miałam dosyć cackania się z lampą od Semilaca to stwierdziłam, że kupię sobie mostek. Jednak cena tego z Neonail oraz Semilaca trochę przerosła moją zawartość portfela.. Wtedy też poszłam do hurtowni kosmetycznej i Pani zaproponowała mi mały mostek LED 9W. Cena była bardzo przystępna, nie pamiętam już ile za niego zapłaciłam. Lampka ma 3 czasy utwardzania - 10, 30 oraz 60 sekund. Utwardza wszystkie lakiery, włączając w to nawet Black Diamond z Semilaca. Jest malutka, poręczna i bardzo leciutka. Jedyny minus to krótki kabel ale da się to przeżyć. Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda manicure wykonany lakierami tej firmy to zapraszam na mojego instagrama.







Mam nadzieję, ze wpis wam się podobał i do następnego :)

*Cytaty pochodzą ze strony producenta
*Cytat o GMP pochodzi z Wikipedii

Udostępnij

6 komentarzy :

  1. Jak dla mnie sporym minusem w lakierach Chiodo jest to, że nie odmaczają się w acetonie i trzeba je ściągać pilniczkiem albo frezarką :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja zawsze warstwę top coatu piłuję pilniczkiem, obojętnie jakie są to lakiery i wtedy ładnie schodzą :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz o nich słyszę :) Używałam kiedyś Neonail, ale sprzedałam, bo uczulały mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie miałam hybryd... Na moim blogu trwa właśnie konkurs , aż 6 osób wygrywa! Zapraszam! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad kupnem całego zestawuu do hybryd. Chyba się skuszę ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam markę Neonail jeżeli chodzi o zestaw :)

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.