poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Ujawniona


Cześć wszystkim! 2 tygodnie przepracowanee, mam dosyć :D Ale przechodząc do rzeczy, mam dzisiaj dla was recenzję książki którą przeczytałam w ramach Mini-book challenge. Teraz przeczytałam pozycję "W grupie siła: KSIĄŻKA, KTÓRA MA WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO AUTORA" A co wybrałam? Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do kolejnej części posta! :)




Jak przeczytałam ostatnią pozycję to do głowy przyszła mi od razy książka napisana przez matkę i córkę a mianowicie Ujawniona - P.C. Cast i Kirstin Cast. Jest to już jedenasta książka z cyklu Dom nocy i chciałam wrócić na stare śmieci bo dawno nie czytałam książek dla młodzieży :) Bardzo szybko się ją czyta ponieważ akcja nie zwalnia tempa. W porównaniu do poprzednich książek problemy są tu trochę inne, z każdą kolejną częścią są coraz bardziej poważne. Nie mogę powiedzieć czy jest dobra czy zła bo gdy czytam już którąś część z kolei to jej nie oceniam - czytam z ciekawości i jestem ciekawa jak się skończy. Mogę jedynie spokojnie ją polecić osobom które są młode i lubią takiego rodzaju książki. Ja już jestem na to chyba za za stara bo nie jarają mnie już takie książki :P To by było na tyle. Tymczasem lecę się przygotować się na wstanie jutro o 5:30.

Miłego poniedziałku wam życzę :)




Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.