piątek, 8 lipca 2016

Pink rock


Witam w kolejnym Semilakowym poście :D Mogliście wczoraj wieczorem na instagramie zauważyć, że wczoraj nie tylko sobie robiłam paznokcie ale i ciocia się załapała :p


Jeżeli jesteście ciekawi jakich lakierów użyłam, zapraszam do kolejnej części posta! :)



Jak widzicie ciocia zdecydowała się na róż :D Na 3 paznokciach ma kolor 007 Pink Rock, na najmniejszym 002 Delicate French a na serdecznym brokat z Lovely z edycji Rio pokryty Seche Vite.





Delicate French to kolor typowo pod french i jest transparentny więc musiałam nałożyć 3 warstwy. Pink Rock jest już normalnym lakierem i nałożyłam tylko dwie warstwy. 



Z tym lakierem pracowało mi się już gorzej ponieważ przez drobinki brokatu pędzelek się zmienił w miotełkę i musiałam wyskubywać włoski. Jego gęstość też nie jest zadowalająca ale jakoś dałam radę i uzyskałam efekt jak przy hybrydzie :) Kolor Pink Rock jest moim zdaniem prześliczny ale oczywiście na innych paznokciach :D



Tutaj kolor jest przekłamany przez światło.


Zdjęcie robione w świetle dziennym.

Dzisiaj na tyle, mam nadzieję, ze podobał wam się taki szybki wpis o różowym manicure :) 
Do następnego!


Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.