niedziela, 26 czerwca 2016

Zestaw do hybryd


Cześć wszystkim. Dzisiaj przychodzę do was z moim własnym zestawem do robienia hybryd z Semilaca.



Kto jest ciekawy co się w nim znajduje zapraszam do dalszej części postu! :)




Zacznę od tego, że jak pewnie wiecie uczę się na kierunku technik usług kosmetycznych i gdy zaczęłam chodzić na praktyki tak mi się spodobał manicure hybrydowy, że postanowiłam kupić sobie zestaw. Zamówienie złożyłam w sklepie internetowym nocanka.pl i po 3 dniach dotarła do mnie baaardzo szczelnie zapakowana paczka :)

Przejdźmy od razu do sedna sprawy, czyli zawartości pudełka.

Najważniejsze to oczywiście lampa - ja wybrałam zestaw w którym jest lampa UV 36W. Pewnie wiele z was zapyta "Dlaczego?" Odsyłam Was do TEGO postu przeczytanego na szybko przed zakupem.



Tak wygląda lampa w środku.


Parę zdjęć lampy z tyłu i od góry




Reszta zawartości czyli

Aceton - do rozpuszczania lakieru i cleaner - do odtłuszczania płytki paznokcia przed manicure. Buteleczki były bardzo szczelnie zaklejone - możecie to zobaczyć na moim instagramie.




Dwa pilniczki różnej gradacjii (różowy był już w użyciu)



Bloczek polerski do matowienia płytki paznokcia



250 wacików bezpyłowych


Oraz striper (ktoś z Semilaca miał pomysł żeby striper zrobić z piórka do gitary :D ) do ściągania resztek lakieru z którymi nie poradził sobie aceton



Do tego Lakier 007 - Pink rock oraz BASE/TOP 2w1. Black Diamond , Delicate French, proszek do efektu syrenki i Hardi  dokupiłam sobie dodatkowo.



Dokupiłam także szablony do przedłużania




Wybrałam ten zestaw ponieważ zależało mi głównie na tej lampie oraz niskiej cenie. Jutro wybieram się w jednodniową podróż do Wrocławia i zamierzam dokupić sobie większe butelki cleaner'a, acetonu oraz Hardi Clear ponieważ zagapiłam się na stronie nocanki i wzięłam Hardi taki jaki był a był tylko White i nie wygląda to zbyt dobrze gdy malujemy paznokcie na czarno :D

To tyle z mojej strony jeżeli chodzi o zestaw. Oczywiście zdążyłam pomalować paznokcie ale obie ręce wyglądają całkiem różnie bo chciałam wypróbować wszystkiego :D Niedługo pokażę wam jakieś mani :)


Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.