środa, 14 marca 2018

Spodnie DIY z perełkami

Cześć, dzisiaj taki nietypowy post ale chyba będzie takich więcej. Jak widzicie po tytule mam dla was spodnie DIY z perełkami. Zauważyłam, że ostatnio są takie modne, ale nie chciałam kupować kolejnej pary, więc postanowiłam przerobić swoje.





Nie mam niestety zdjęcia przed bo nawet nie miałam zamiaru pisać o tym posta ale zdecydowałam, że się z wami tym podzielę.

Do takiego DIY potrzebujemy;

  • spodnie - ja miałam takie zwykłe spodnie które już dawno kupiłam
  • perełki - kupiłam paczuszkę w pasmanterii za 7,50zł
  • klej na gorąco - kupiłam w Tigerze za 25zł, w środku były 3 wkłady
Rozgrzewamy klej i przyklejamy perełki gdzie chcemy :) 
Ja wybrałam nogawki bo spodnie były na mnie za długie. 
Ja dodatkowo zrobiłam dziury w okolicy kieszeni żeby coś się jeszcze działo na tych spodniach :)









Widziałam różne wersje - wokół dziur, na górze spodni, same nogawki, wokół kieszeni. Tutaj macie zdjęcia, które znalazłam w internecie.










Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.