poniedziałek, 19 lutego 2018

Recenzja podkładu Healty Mix Bourjois

Cześć, dzisiaj mam dla was coś z kolorówki. Jeżeli jesteście ciekawe jak podkład Healty Mix od Bourjois sprawdził się u mnie to zapraszam do rozwinięcia.





W ostatnim czasie zaczęłam swoją przygodę z makijażem (sic!) i dosyć długo szukałam odpowiedniego podkładu. W produkcie szukałam głównie dobrego koloru, lekkiego krycia oraz czegoś odpowiedniego do mojej cery - w okolicach nosa i między brwiami jest mocno wysuszona, reszta strefy T jest tłusta, a policzki normalne. Chciałam również nie wyglądać w nim jak w masce. I po przekopaniu internetu zdecydowałam się na podkład Healty Mix od Bourjois numer 51, Light Vanilla. 

Przejdźmy do tego co obiecuje nam producent. Opis ze strony bourjois oraz cocolita

Chyba nie ma potrzeby przedstawiania kultowego podkładu marki Bourjois… Dzięki świeżej, kremowej konsystencji, Healthy Mix od lat zapewnia promienną, olśniewającą cerę o bosko jednolitym wykończeniu. Ten podkład jest prawdziwym królem pokazów mody – wydobywa promienność i blask oraz podkreśla piękno każdej kobiety.
Ale ekspert nigdy nie odpoczywa…
Szalone tempo naszego życia sprawia, że skóra jest bezustannie atakowana i narażona na uszkodzenia.  Zmęczona, matowa cera domaga się jeszcze większej porcji witamin i energii!
ENERGETYZUJĄCA FORMUŁA
Marka Bourjois wykorzystuje całą swoją wiedzę o makijażu, aby powrócić z nową formułą uwielbianego już podkładu Healthy Mix.
Nowa wersja podkładu posiada ulepszoną formułę, która pomaga usunąć oznaki zmęczenia i dodaje blasku! Idealnie dopasowana do stylu życia współczesnej kobiety, zawiera mieszankę witamin i potrzebnych skórze składników odżywczych: witamin C, E i B5, pomagającym cerze wyglądać zdrowo i promiennie. Dzięki nim Twoja skóra będzie bardziej świetlista, promienna i świeża przez cały dzień!
Dzięki zawartym w formule powlekanym pigmentom, nowy Healthy Mix zapewnia niewidzialne, naturalne wykończenie, które utrzymuje się do 16 godzin i sprawia pozostawia uczucie idealnego nawodnienia skóry. Skóra jest świeża i nawilżona przez okres do 24 godzin, natomiast cienie i zaczerwienienia są ukryte, dzięki czemu cera wygląda promiennie przez cały dzień.
Kremowa, lekka, nie zatykająca porów, pięknie pachnąca i zapewniająca dobre samopoczucie konsystencja podkładu Healthy Mix doskonale łączy się ze skórą, zmiękczając ją i wygładzając. Nasza cera „oddycha z łatwością”, a my mamy przyjemne uczucie nagiej skóry, która jest jednak całkowicie jednolita i upiększona. Jedwabiste wykończenie jest niemalże niewidzialne: nie pozostawia smug i nigdy nie waży się na skórze.
Healthy Mix jest teraz dostępny w sześciu ultraświeżych, świetlistych odcieniach dla zdrowego blasku cery w każdych warunkach!

Owocowy podkład rozświetlający cerę od firmy Bourjois. Lekka formuła z łatwością radzi sobie z niedoskonałosciami cery jednocześnie nie obciążając jej. Rozświetla twarz, bez zbędnych drobinek, nadaje efekt zdrowej cery. Zaraz po zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i widocznie ożywiona. Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Subtelny, nie drażniący owocowy zapach dodatkowo wpływa na cerę:
- Morela - dodaje blasku
- Melon - działanie nawilżające
- Jabłko - antyutleniacz
- Imbir - działanie odświeżające
Mamy tutaj dużo zapewnień więc przejdźmy od razu do sedna. 
"Kremowa, lekka, nie zatykająca porów...". - formuła jest rzeczywiście lekka i nie zauważyłam, żeby mnie zapchała, ale moją cerę bardzo mało rzeczy zapycha, prawie nic, więc jeżeli ktoś ma skłonności to polecam zrobić test
"nie pozostawia smug i nigdy nie waży się na skórze." - to prawda, obojętnie czy nakładam podkład gąbką, czy palcami nigdy nie miałam problemów ze smugami i nie zauważyłam ważenia się go :)
"pięknie pachnąca" - podkład naprawdę pięknie pachnie, to było chyba pierwsze, co zauważyłam, gdy pierwszy raz go nałożyłam :)
"Podkład nadaje się do każdego typu skóry" - na mojej cerze wygląda dobrze a to nie lada wyczyn bo mam mieszaną cerę, a w niektórych miejscach jest mocno przesuszona :)
Teraz coś ode mnie:
Uważam, że jak na mój pierwszy podkład wypadł on całkiem spoko. Jest wydajny-na całą twarz wystarczą mi dwie pompki. Dobrze wygląda na cerze, o ile nie zapomnę posmarować wieczorem twarzy kremem nawilżającym, ale nie oszukujmy się; podkład to nie krem nawilżający-nie będzie robić za krem i podkład jednocześnie, chyba że akurat będzie to coś 2w1. Ma fajne krycie, jedna warstwa wystarcza mi na wyrównanie koloru skóry i przykrycie mniejszych niedoskonałości. Wytrzymuje na twarzy cały dzień bez poprawiania. Ma lekko satynowe wykończenie, ja mam większość strefy tłustą więc i tak muszę ją przypudrować. Nie zauważyłam żeby wysuszał mi cerę. Jeżeli chodzi o opakowanie to zdecydowanie na plus ze względu na pompkę oraz przeźroczystość - możemy zobaczyć ile produktu nam zostało.
Ma tylko jedną wadę - cenę. Ale mam dla was informację, że możecie kupować swoje ulubione kosmetyki połowę taniej bez rossmanowskich promocji. Jak i gdzie? Na stronie smyku można zamówić kosmetyki z dostawą do domu lub odbiorem w sklepie, a ceny to często połowa tego co mamy w drogeriach. Nie jest to wpis sponsorowany, wręcz przeciwnie, chcę się z wami podzielić tym, że możemy kupować kosmetyki taniej :)
Tutaj macie zdjęcia podkładu na cerze;


Przed i po :)




W tym tygodniu wyczekujcie jeszcze jednego wpisu, tym razem włosowego i to nie będzie pielęgnacja :)
Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.