poniedziałek, 5 lutego 2018

Gliss Kur - eliksir z pielęgnującymi olejkami

Cześć!
Po tygodniu przychodzę do was z nowym wpisem o mojej ulubionej odżywce do włosów bez spłukiwania :)






Słowem wprowadzenia jest to moja ulubiona odżywka od czasów chyba gimnazjum albo jeszcze podstawówki. Podsunęła mi ją ciocia i pokochałam ją za to, jak włosy się po niej zachowują :)

Odżywka jest silikonowa i takie moje włosy uwielbiają. Uprzedzam jedynie, że na tym blogu będzie mało kosmetyków naturalnych bo moje ciało na takie się bardzo buntuje :)

Dobra, co obiecuje nam producent?

Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji włosów wymagających odżywienia. Eliksir zapewnia wygładzenie struktur włosa. Po zastosowaniu produktu włosy stają się lśniące oraz elastyczne bez efektu obciążenia. Preparat zawiera olejek arganowy który nawilża włosy, regeneruje, chroni przed silnym działaniem promieni słonecznych czy też wiatru.
Produkt nadaje się do każdego rodzaju włosów, a w szczególności do włosów suchych i zniszczonych, wymagających szczególnej pielęgnacji.
Składniki Eliksiru Gliss Kur są wchłaniane przez włosy bez pozostawiania na nich zbędnych resztek. Codzienne stosowanie preparatu wyraźnie poprawia kondycję włosów.
Eliksir może być stosowany w różny sposób:
- przed myciem włosów - dzięki czemu nie będą się plątały w trakcie mycia
- po myciu włosów - stosowany na wilgotne włosy bez spłukiwania odżywia je i wygładza oraz zapobiega ich plątaniu się,
- przed wyjściem - chroni włosy przed czynnikami atmosferycznymi oraz ułatwia ułożenie fryzury.

Co ja na to?
Jak najbardziej potwierdzam opis producenta. Stosuję olejek jako odżywkę b/s i  moje włosy wyglądają po nim świetnie. Mam problem z odstającymi włosami na długości i ta odżywka bardzo dobrze sobie z nimi radzi, czego nie potrafi chyba żadna inna odżywka którą stosowałam. Jeżeli chodzi o końcówki to od ostatniego podcięcia, czyli w listopadzie, nie zauważyłam rozdwojonych końcówek więc z zabezpieczaniem też sobie radzi :)

Skład:

Cyclomethicone - silikon lotny, Dimethiconol - emolient tzw. suchy czyli silikon , Helianthus Annuus Seed Oil - olej z nasion słonecznika, Argania Spinosa Kernel Oil - olejek arganowy, Octocrylene - filtr UV, Parfum, Benzyl Alcohol - konserwant/zapach, Butylphenyl Methylpropional - zapach, potencjalny alergen, Geraniol - zapach, potencjalny alergen, Hexyl Cinnamal - zapach, potencjalny alergen, Citronellol - zapach, potencjalny alergen, Limonene - zapach, potencjalny alergen, Benzyl Salicylate - zapach, potencjalny alergen, Linalool - zapach, potencjalny alergen, Alpha Isomethyl Ionone - zapach, potencjalny alergen, Citral - zapach, potencjalny alergen, CI 408

Skład jak widać jest całkiem w porządku, dwa silikony, olejki i filtr UV, reszta to zapachy.

Dostępność:
Odżywkę kupicie w każdej drogerii za ok. 25zł


Ocena: 5/5, jedynym minusem jest jej cena, ale odżywka starcza na bardzo długo :)
Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.